niedziela, 29 stycznia 2012

bitki-pycha mięsko

Składniki

mięso wołowe na roladki
boczek surowy
ogórki kiszone
cebula
musztarda(ja daje gorczyce z miodem)
śmietana(np:18%)lub do sosów
bulion
pieprz,sól






                                                                                                                              




Przygotowanie

Mięsko kroimy w plasterki.rozbijamy jak na kotlety.
Smarujemy każdy kawałek mięsa musztardą
kładziemy plasterek boczku, ogórka (pokrojony w paski) i
cebulki(ja zrobiłam wersje bez cebuli)

Mięso posypujemy pieprzem i zwijamy spinając
 wykałaczkami.Zwinięte miesko solimy i opruszamy mąką.

Na patelni rozgrzewamy olej i opiekamy z każdej strony mięso.Przekładamy do głębszego naczynia i zalewamy bulionem.
Dusimy ok.40min.
Jeśli bitki są mięciutkie wyciągamy je na talerz pozbawiamy wykałaczek
 i kończymy sos
.
Powiem tak, ja przyprawiam wedle gustu co mam to daje np:
przypraw do mięsa wołowego albo do gulaszu,wegete,sole i pierze jeszcze,papryke itd.jak kto lubi.
Delikatnie zagęszczam i dodaje szklanke śmietany.

Podawać można z ziemniakami,kaszą gryczaną.
Sądze że były by przepyszne także z kopytkami,ale nie robiłam osobiście.
                                                                                                                      SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz