piątek, 15 czerwca 2012

Skrzydelka w miodzie

Składniki

1 kg skrzydelek
lyzka miodu
lyzka sosu sojowego
lyzka ketchupu
lyzka oliwy z oliwek
2 zabki czosnku
wegeta
cytyna



Przygotowanie

Do pojemnika w ktorym zamarynujemy skrzydeleczka dodajemy wszystkie skaladniki po kolei. A wiec lyzke: miodu, ketchupu, sosu sojowego, oliwy.
Nastepnie pokrojony (lub wycisniety) czosnek, wegety do smaku plus pare kropel cytryny.
W zaleznosci kto jak co lubi mozna dodac pieprzu, soli, itp.
Na koncu dodajemy umyte skrzydelka i mieszamy. Najlepiej zostawic na noc w lodowce w zamknietym pojemniku (niech sie przezera ).
Nastepny krok to wrzucamy na brytwanke i do piekarnika na ok 1 godzine pod folia aluminiowa. Temperatura ok 180-190 stopni bedzie OK. Po uplywie 45 min odkrywany na ok 15 min zeby sie zarumienilo.
Podajemy z chlebem.
Mi najbardziej smakuje ten miodek na koncu!

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz